lördag 24 mars 2012

Grundutbildning

Aaahh....
Har precis kommit hem från IKSU och efter en skön dusch, så måste jag ha middag i maggan. Guuud vilken rolig dag! Enda från kl. 8.00 till nu kl 18.00 så har jag och 20 andra deltagare svettats, skrattat och dansat! YEAH!
Det här är alltså grundutbildningen i 
Jaa just de, SH'BAM!
Och som jag har längtat! Jag älskar Bodypump, det är bara så jäkla roligt! Men att komma tillbaka till dansen som har följt mig så länge och dessutom att få instruera i det, de ska bli så hiiimla roligt! Allt jag vill är upp på scenen..

Men det är inte utan jobb kan jag säga. Mina fötter är väldigt känsliga, så efter en mkt intensiv och lång dag har fötterna skrikit PAIN, men man ger aldrig upp. Det är faktiskt bara att köra på den här helgen, just för att det är så roligt.

Jag minns BP-utbildningen i somras, ibland ville man gå hem för att det var så jobbigt. Men i slutändan fick man inse att man inte kunde det, de var bara att köra på och se nu vars det har tagit en.. Jag är så glad att jag får chansen att göra det här och jag tycker fler borde göra det! Uppleva det..

AAAH jag är så glad!

Så nu är efter käket är de bara att sätta sig ner å börja plugga in låten till presentation nr 2.. Och imorrn blir vi filmadee.. ;)

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar