lördag 12 maj 2012

Öppet hus

Vi har haft öppet hus här på skolan idag, mkt trevligt!
Folke va som galna, sprang runt och hade fullt upp att fixa i ordning inför starten. Tyvärr kunde vädre ha varit bättre. Folket som kom och kika försvann ganska snabbt, eftersom det blåste som tusan. Men de var ändå roligt! Jag tjänade ihop en hundring på massagen, så he va int helt fel!


Tanken var också att jag skulle hålla i ett SH'BAM-pass, ta de 4 bästa låtarna och dansa loss. (haha ingen hörde vad jag sa när jag skulle försöka säga det med löständren isatt dessutom) Och eftersom hela gympasalen var upptagen för utsällning, så skulle jag köra utomhus. När jag kom till skolan var de KAOS! Och mitt upp i allt var det framplockat ett bandspelare så jag kunde spela musiken ute. Hehe.. Det var ju otroligt snällt, men.. Vi fick ju inga CDs, utan nerladdat från LesMills och all musik har jag ju i telefonen! Och svårt äre å spela från IPhone via bandspelare. JO, jag fick lite panik minst sagt! Upp å iväg.


Men ibland måste man få ta lite tur också! Letade runt på hela skolan och tillslut fick jag tag på the hero of the day! Byggnadsvårdaren Nicklas hade en trådlös musikspelare som man sätter ipoden/iphonen i och så awsome e ljud je köm! Kan inte tacka nog alltså. Mkt, mkt snällt att låna ut den :)


Så även SH'BAMen löste sig galant! Även om de flesta stog och tittade på, men det var ju lite roligt ändå ;) en liten flicka dansade brevid mig och hjärta mitt smälte lite :] trots att det var väldigt blåsigt ute och ganska kallt, så fick vi jäklar i mig upp värmen. Tusen tack Veronica, Viktoria, Johannes och den lilla flicka som stöttade mig! He va nize!
I got a good feeling.. Yeaaah...


Nu tog allting plötsligt slut och det dog på skolan. Så nu sitt jag här å väntar på att bussen ska ta mig hem till Ume igen. Härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar