lördag 21 juli 2012

Spend

Igår vart en vilodag från träningen, for och klippte mig vid 11 och efter det stan i några timmar. Jag hade ett riktigt shoppingberoende för nått år sen, det var förjävligt. Men jag tror det var förra året när ja börja plugga i Vindeln som jag insåg att pengarna skulle int räcka till om ja gjorde som ja gjorde. Och då slutade jag upp med de. Å eftersom jag aldrig var på stan, så behövde ja inte känna att de va jobbigt. Nu när jag är i stan mer händer de att ja far förbi, men har verkligen inte samma behov som förut vilket är jävligt skönt. Men ibland händer de att ja shoppar! Dock tur att ja är snål, så de blir inte jättedyrt ändå.

Hitta en skitsnygg topp, en hög kjol som man kan kombinera så de se ut som en klänning.

I LIKE!


















(Minus min uttråkiga min på bilderna, tro mig jag är glad! :p )

Har tänkt länge på att ja vill ha nå vita högklackat, ja äger ju endast svarta och ett par röda. Men vitt på sommarn är ju störtfräscht!

Såhär vart håret efter ja klippte de:

Hon som klipp mig är ju helt fantastisk, har inte gått därifrån onöjd en enda gång! DET är bra ;D för mer än 90% av de gångerna jag tidigare blive klippt så är jag förbannad för håret inte blev som ja ville. Oftast tar de nån vecka innan det känns bra igen! Och håret är ju en sån stor grej också.. Visst, de växer ut, men de tar ändå tid. Och det kanske inte alltid är tvärlätt att dölja om man vill. Så jag har haft mkt ångest över klipptid och bitit ihop så många ggr. Men nu vill ja bli klippt varje vecka helst. Håret känns alltid sååå bra efter klippningen! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar