söndag 21 oktober 2012

Inspiration

Haha jaa vilken FANTATISKT dag de var igår! Vilka framträdanden, vilka pass, vilka snygga svettiga människor!
Iksu inspirationsdag bjöd verkligen på de bästa av de bästa.

Jag själv började dagen med Unweaken med Åsa Eriksson, alltså inga ord kan exakt beskriva denna klass. Men jag kan ju försöka..:
Dans. Rörelse som kommer inifrån. Barfota. Sträck. Häng kvar. Andas ut. Lyriskt.
Men andra ord; helt jävla underbart. Jag saknar dansen otroligt och de fick ja verkligen känna nu!

Efter det sköna passet var då dags för BODYPUMP Strongest Ever! Låtarna var vald från olika releaser och var verkligen de tyngsta nånsin!
Å vilken energi!! Kändes som att hela Sverige fick veta att de kördes Bodypump i Paris på Iksu!

Kost för träning var föreläsningen jag va salsvärd för. Den var jättebra! Lina är ju då otroligt duktig och det märks väldigt tydligt. En del var repetition och en annan en tankeställare. Så mkt mkt bra blandning! Synd att det bara var en timme.

Efter de var de ba å ladda upp igen, dags för Combat! Och ja tro fasn ja aldrig svettats så mkt :p ja va genomdränkt! Men jävulskt kul var de ;)

Svett!

Haha ja, i vanliga fall efter sånna här pass går man å duscha för att sen åka hem. Haha nope, inte en chans! De var dags föööör.... GRIT strength!!
Och saatan vad roligt! Men de va ett tag där jag trodde jag skulle ramla ihop! Med alla brupees, powerpresses, hopp.. OjojOJ! det var bara en sak å de va KÖTTA. Sista chansen för den dagen och ja lova, ja va HELT slut efter de. Gah!

På kvällen firades detta med mat, dryck och fest med alla Iksus grymma instruktörer! Allt slutade upp på Allstars och vi dansa som aldrig förr!

Ett stort tack till alla som var inblandade, gaaalet roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar