lördag 22 december 2012

Julfest

OM man säger såhära, jag måste ha världens bästa jobb och världens underbaraste kollegor.
Behöver jag därför skriva att vi hade världens grymmaste julfest? Nä.
Check this out..
That's right ;)
Ingen av oss hade nån aning om vad som sku hända, men ja fick ba höra de här:
"Sandra, du måste vara med!"
och att vi sku klä oss rockigt. Haha jaa, man jan ju bara föreställa sig lyckan när jag fick höra det.

SÅ vi satte oss på  bussen som sku föra oss till middagen.
Och vilket ställe!!

Först käka vi middag och sen kom plötligt KISS ut på scenen och börja lira Kisslåtar.
Kiss Forever - ett coverband från Ungern.

VAAre nå awsome ellere? Ja vände mig om under Heavens on fire och då stod hela gänget bakom på dansgolvet nedanför scenen, DET VAR SÅ JÄVLA GRYMT!
Gitarristen drog ett solo
He ba spruta blod ur "Gene"s mun!
Det roligaste var ju att på långt håll såg de exakt ut som Kiss, rörde sig som Kiss, sjöng och spelade som Kiss, och självklart.. sminkade och klädde sig som Kiss.

Jag kunde ju såklart inte låta bli att ta kort på dom efter!
Ja å trummisen "Tommy Thayer"
Me n "Eric Singer"

Älskar ""Genes" tunga

Jeanette fick leka med pojkarna också

Kiss 
Ohh yeaah

Aaa grym julfest som sagt, kunde fan inte blivit bättre.
Galet nöjd över kvällen, ville bara
Rock n roll all night and partey everyday!
YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar