onsdag 28 mars 2012

Vila

Kroppen återhämtar sig under vila, det är då vi blir starkare. Men ibland tänker man inte att man behöver det. Iaf inte jag.

Men idag kom ja på mig själv. Ibland får ja känslan av att ja måste träna varje dag/kväll. Men så är de faktiskt inte! Jag höll Bodypump igår på skoltid, ja höll bp i måndags också fast på Medley. Å i helgen hade ja grundutbildning i SH'BAM, vilket bli en massa träning. Jag måste inte träna idag!
Hade tänkt ja sku kuta lite på bandet, tänkte att om ja skyndar mig ordentligt hinner ja me det efter lektionens slut. Sen ångra jag mig. Behövde kanske en vilodag, cykla ändå till å från sjukan tidigare på dagen å sku spela volleyboll på kvällen. De blev så. De blev väldigt lugnt. For till farmor och åt middag. Tog de riktigt lugnt utan stress å de va så jääkla skönt!

Så även om man inte alltid vill vila för att man kommit igång bra med träningen, får man tänka att inget ger resultat om man inte vilar nångång!

På bilden vilar jag (ha just vaknat) med farmors älskade hund Axa. Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar