tisdag 17 april 2012

Bra dag

Yees!
Ja ha fått hem bettskenan och eftersom jag måste ha den så ofta jag ha möjlighet, kan ja lova ja bjöd på skratt idag :p
Ja läspa som en ån annan dåre å satan så ja lät. Men, men! Hellre det än huvudvärk.

Hade föreläsning om sötsug och det var ganska mkt repetition för oss då vi ganska nyligen läst om kolhydrater, GI och blodsocker. Men tyckte ändå den var bra.

I mitten slängde ja av mig bettet å så ställde ja å Veronica oss upp på scen och körde gärnet med pausgympa! Var de grymt kul?! Oja. Alla verkade taggade och vi var ändå riktigt många i hörsalen. Fick mkt beröm efteråt och det värmde i hjärtat!

Efter det fick ja inte upp låset på skåpet och låste även ut mig, men båda problemen löste sig galant! Och had ja int vare på så bra humör och haft sånna snälla människor runtomkring mig hade de garantert förstört dagen.

Nu på kvällen var jag och min underbara pojkvän å gymma. Jag körde:
*Triset med marklyft x5, benböj x10, upphopp x15 X3
Utfall x10(på båda), dips på bänk x10, armhävningar x15 X2
Latsdrag x5, ryggdrag i smith x10, rodd i kabel x15 X2
*Prehab benböj på balansplatta en fot x10(på båda), baksida axel drag i kabel x10(på båda) X4
*Styrka mage: plankan med knä mot armbåge x15, sittande cykling med vrid x30, sidobrutalbänk x5, lilla fällkniven (knäna upp till 90grader) x10 X2
*Löpband: gång/löp ca 15 min

Känner mig inte så stark som jag varit, speciellt i magen, men jag tror att jag kan komma dit igen! Det är sjukt kul att träna och jag älskar att det är just DET jag får hålla på med här i livet!

Efter gymmet började de snöa och jag blev faktiskt erbjuden skjuts av våran kära vaktmästare som ändå skulle åt det hållet.

Vilken kanonbra dag! Haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar