torsdag 19 april 2012

Taggar

Jaa..
Vad vore int dom bra stunderna utan dom dåliga?
Jag gräver gärna ner mig och lägger all fokus på det negativa. Glömmer att vad som är gjort är gjort, att man inte kan påverka allt och att när man minst anar vänder det och det positiva händer istället. Efter regn kommer sol och natten är som mörkast innan gryningen.

A ja!
Bara att ladda om, för imorgon har jag Indoor Walking instruktörsutbildning! Ska bli sjukt kul och jag börjar tagga.
Inför utbildningen ska vi välja ut 3 låtar att ha med oss. Lätt tänkte jag! Ba att ta 3 låtar. Men musikfantast som jag är, var det fasn int så lätt som jag trodde.. Valet blev större och större! Och jag blev mer osäker. Men tillslut fick jag lov att bestämma mig. De är ju faktiskt så att man kan ju spara låtar till senare tillfällen, man använder sig ju inte bara av 3 låtar resten av tiden som instruktör. De här låtarna ska jag ha:

Shut down in flames - AC/DC
Pretty fly - Offspring
Sugar - Flo rida
Sen har jag 23 backup utifall...

It'a gonna be awsome!

Indoor Walking är en väldigt skonsam gruppträningsform som är inriktad på konditionträning. Till skillnad från spinning står alla på crosstrainers och kan ta användning av armar. Även magstöd krävs hela tiden så balansen tränas. Passar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar