måndag 23 april 2012

Vår

Räknade steg från förra söndagen och i 7 dagar har jag gått 72 488 steg. Nu har jag iaf uppnått rekommendationerna: minst 10 000 steg /dag. Och det blev 55,08 km, det är ungefär så långt som till Vindeln. Haha! Å nu är det bara att fortsätta stega på!


Imorse på min morgonpromenad upptäckte jag nått fint.. Vårblommorna har börjat komma!
Det var alldeles blått längs vägen jag gick. Så underbart!

Ja, jag for inte till skolan idag. Jag ska läsa idrott b, för jag skulle vilja plugga till idrottslärare nångång i mitt liv. Så därför behöver jag ett betyg i idrott b som jag inte har läst tidigare. Och idag hade jag en badmintonlektion på Midgårdsskolan, körde en timme och jag är helt slut i underarmen! Men kul var det och lärarn försäkrade mig på att det här kommer att gå bra!

Det är de som är de bästa med min skola, att lärarna ser inte problemen med att jag behöver missa några lektioner, då får jag helt enkelt fixa det hemma istället. Alla är så positiva och det känns jättebra. Så våren kommer att bju på en massa roliga saker!

BP ikv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar