tisdag 24 april 2012

Kvällstur

Har känt mig jävulskt inaktiv idag, slutade skolan tidigare så när ja kom hem var soffan väldigt lockande. Jag hade bestämt mig för att träna, vad visste jag inte, men nånting bara.
När klockan började ticka mot 7-tiden fick ja lite ångest. Hade precis färgat håret och satt i en inpackning, så var inte direkt träningsredo. Förbi 7 och mot 8.
Fan!
Eftersom jag måste upp så tidigt är det ju int läge att fara på gymmet direkt vid 8. Så halv 9 for jag ut på en löptur och nu sitter jag på yogamattan hemma å stretchar. Så sköönt!

Härligt att det är så ljust ute även den här tiden på dygnet. Dock är man inte van att det ska va så varmt som det är. Jag packade på mig halsduk, vantar, regnjacka och regntäckbyxor.. Vilket jag tyckte va skönt precis då ja kom ut. Men insåg sen under löpturen. Ja höll på svettas ihjäl! Så nästa gång blire klokare klädval :p

Sprang broarna runt häri stan. Såhär såg de ut efter vägen. Dimmigt och härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar