onsdag 30 maj 2012

Kvar i Sthlm

Tankspridd som man kan vara ibland, händer det att man glömmer saker. Och faktiskt glömde jag ingenting kvar på hotellet i Sthlm. Trodde jag..

Jag har precis kört bodypump för första gången på snart 2 veckor och jag är inte bara trött, inte bara totalt slutkört, inte bara försvagad, inte bara slut på energi..

Kroppen har inte bara gett upp om mig och ligger i koma, inte bara strejkar. Det är inte heller så att den bara vägrar..

Inte bara att ögona bara orkar stirra rakt fram sådär läskigt..

Inte heller bara att hela jag skakar när jag försöker ta mig nånstans..

Jag har glömt kvar kroppen i Sthlm. Den ligger i soffan på hotellets utemöbler å njuter av solen och värmen.

Är de inte så vet jag inte vad, för jag har inte kroppen här iaf.

Heeelt sjuukt! Men he ska ge nått banne mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar