torsdag 31 maj 2012

Setlist

På en konsert är man oftast så uppspelt av det som händer att man knappast hinner komma ihåg alla låtarnas ordning! Så jag hittade den och här är den;

1. Bark at the moon
2. Mr. Crowley
3. Suicide Solution
4. I don't know
5. Killer of giants
6. Shot in the dark
7. Rat salad
8. Iron man
9. War pigs
10. Into the void
11. N.I.B
12. Fairies wear boots
13. I don't wanna change the world
14. Crazy train
15. Mama i'm coming home
16. Paranoid


Det var 6 låtar av Sabbath (8, 9, 10, 11, 12, 16), ändå så klagade folk efteråt på att det var för lite Sabbath-låtar. Men jag menar, det var ju inte Sabbath som spelade, det var Ozzy. Han och bandet gjorde sin grej av det. Jag tycker iaf att de var förjävla bra iaf! Det var faktiskt bättre än sist jag såg han. Det var så jävla bra! Det var så bra att jag visste inte vad, jag bara stog där i publikhavet och njööt..


YEAAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar