måndag 7 maj 2012

Otur

Ibland drabbas man av oturen själv. De är aldrig roligt, men oftast när de vänder så känner man mer av det braiga sen. Mer än om man bara skulle ha tur menar jag.

Förr torsdagen blev ja dyngförkyld i massor, men sen vart jag snabbt frisk. Men nu i torsdags vart jag ju snuvig igen och mådde int så bra. Men den gången for jag upp på Iksu å körde SH'BAM iaf! Sjukt kul och jag ångrar inte att jag gjorde det.

Fredagen och senare hela helgen gick åt å snyta mig å nysa. Ingen hit. Verkligen inte när de klia i näsan precis hela tiden. Dessutom huvudvärk som smög sig på när man minst anade det.

I tisdags fick jag dessutom nå jävulskt punka på däcke. Så fick en ofrivillig promenad hem sen.

Mina hälar är otroligt känsliga av nån anledning. Dom har kostat mig mkt lidande å tid, framförallt när jag int kan gå fort. Just nu har jag skavsår på 3 delar av hälen. Längst ner en gammal blåsa. Längst upp ett gammalt öppet sår. Och i mitten ett med bara pain.. (can't get enough)

Igår på väg till bodypumpen fick jag punka igen, fast på en annan cykel. Då trodde jag seriöst nån var ute efter mig!

Visst är de int så konstigt man börja fundera vad man har gjort för att förtjäna detta helvette.

Men när man har en underbar sambo, när man har kört BP, när man är dotter till världens bästa och när man får ha en mysig tjejkväll då är livet int alltid så tokigt ändå :)

Som sagt när oturen vänder känner man mer av det! Om man ska se de positiva i de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar