fredag 8 juni 2012

Amazing

Ibland strular allt till sig. Ibland kanske bara en sak strular men tar över allt! Men när man får känna sig behövd och kan hjälpa till och dessutom få väldigt mkt för det, då spelar de där jobbiga ingen roll!

Jag ha börja få återkommande smärtor i svanken och jag är rädd att jag måste ta det lite lugnt så att de inte blir värre. Man har bara en rygg! Men tidigare blev jag tillfrågad om jag kunde vikariera på ett bodypumppass. Hade inte jättemkt i ryggen då, men de hade varit skönt att vila den...

Men jag beslöt mig för att ta det ändå för att ställa upp. Och jag ångrar det inte en sekund!

Det var så fantastiskt! De gick hur bra som helst och jag kände verkligen bara JA! Flera deltagare kom fram och berömde mig för passet, det är ju om nånting bevis på att man lyckats! Det är helt otroligt vad skillnad det gör när man känner själv att de har gått bra och inte. Hur man käkat innan t.ex. Eller hur man mår.

Och jag mår sååå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar