söndag 10 juni 2012

Sugar

Nej för fan, nu ha ja slarvat alldeles för mkt!

I påskas var ja less på mig själv å gav mig en utmaning, cutta bort kolisar och därmed bli av med sötsuget. Tror vi att de höll länge? Näe, typ 3 veckor. Sist jag försökte höll de också bara 3 veckor. VAD ÄR DE ME MER ÄN 3 VECKOR SOM ÄR SÅ SATANS SVÅRT?

Det är som att jag intalar mig själv att ja varit duktig, så jag är mer än värd att fuska. De kan väl tyckas som en vettig tanke, absolut, men jag har svårt att hålla mig. Då är ja duktig i en vecka till efter fusket åså när fredag kommer så vill ja frossa igen. osv. Å tillslut är ja tillbaka på ruta ett igen, jag är sötsugen varje dag.

Och det är riktigt jävligt kan ja be å få tala om. En dag kommer ja drabbas av diabetes å fetma och det känns åt helvete!

Nä så illa ska de ju såklart inte gå. Men jag tror att för mitt eget bästa, dvs att ja ska nångång få slippa detta jävulska sötsug, så måste jag fixa att sluta upp med sockret.

Svårt?

Ja kom å va grinig som fan å drömma om choklad ett tag. Men jag vet att de kan gå! Man måste bara ge det en chans och såklart vilja det å vara lite envis.

Nu jävlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar