fredag 15 juni 2012

Värme

Jag satt i min här i min ensamhet och bläddrade lite i bilderna på facebook. När jag kom till Turklandsbilderna blev jag så jäääkla avundsjuk på mig själv för ca 1 år sen. Då satt vi minsann i linne å shorts på kvällarna å värmen var oslagbar. Lite skillnad mot för hur det är just nu.. Jag sitt typ inne och fryser.

Nä men de som kommer hit och tycker det är förjävligt att solariumen är borta, kan de ba ta å slå igen kakhåle och gå ut å sätta sig! Jag blir tokig..

Vi behöver värme i Svea nu, solen tittar fram lite lätt, men det är ju typ allt. Känns ju inte direkt som juni.

Hm, nu köm bittran fram! Men med all rätt, det är ju för fan redan askort sommar här, ska vi få ännu kortare nu är de tänkt? Jäla schiiit...

Nej, jag vill ha sommar å värme, iaf när jag är ledig ;) annars fåre gärna va regn.

Sitter här och drööömmer mig bort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar