måndag 30 juli 2012

Lycka!

I onsdags var jag och Sofie ute på Peppes en sväng och i min obryddhet hörde jag att det var Sommaren i City. Det låter ganska töntigt, så jag tänkte att det förmodligen inte var något för mig. Men när vi gick mot stan spelades det Enter Sandman live! Jag trodde jag skulle dö, typ sprang in dit och till min lycka så spelade Metal Allstars med Kicken Lundqvist från Poodles, Mats Leven från KRUX, John Leven från Europe och
•Pontus Norgren från Hammerfall. De spelade bara KUNGlåtar som TNT, Love It Loud, Rock the Night, Holy Diver.. Ja, allt överjävligt man kan tänka sig och jag bara njööt.


Okej, jag njöt inte bara, jag spelade på mina ökända lufttrummor, gitarrn kom fram såklart och naturligtvis skrek jag mig hes.
A, en bra kväll kan man säga ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar