onsdag 18 juli 2012

Update

Ja, när mkt händer i ens liv är det inte lätt att kunna få alla att hänga med. Tänkte bara berätta så tydligen jag bara kan att jag:

*Är BODYPUMP, SH'BAM & Indoor Walking -instruktör
  -Fick anställning som gruppinstruktör i mars på IKSU
   -Har haft 1 fast sh'bam-pass och just nu har jag 1 fast bp-pass
    -Till hösten kommer jag ha 4 fasta pass; 1 Indoor Walking & 1 bp på sport och 1 sh'bam och 1 bp på plus, den nya anläggningen som öppnar i september

*Jobbar på IKSU i receptionen
  -Är just nu timvikarie, fick den anställningen i april, började med inskolning i slutet på april
   -För någon månad sen sökte jag fast arbete HÄR och fick den, så har fast visstidsanställning fr.o.m september

Anledningen enkel till att jag skriver för det är många som inte riktigt uppfattat vad jag håller på med. För när jag säger att jag jobbar på IKSU, vet folk inte vad jag gör. Alltså BÅDE i receptionen och som gruppinstruktör.

Och när jag jobbar heltid är det i repan, inte heltid gruppinstruktör, för det är lite svårt. Blir lite väl mkt pass om man ska klara sig på bara det.

SÅ att de är så de ligger till! :)

1 kommentar: