onsdag 18 juli 2012

M. Triceps Brachii

Den trehövdade armmuskeln.
Tydligen har jag jävligt svårt att skriva triceps på papper! Vill hopp över c så att det blir fint trieps. Men de funkar ju det med ;)

Aaaaa sån jäkla skön träningsvärk jag har idag från gårdagens tricepspass! Var ju väldigt längesen jag körde triceps på gymmet, så jag skulle bli väldigt besviken om jag inte fått någon värk.

Jobbade 06.30-11, hade BP och fortsatte sen till kl 15. Å vädret var ju dessutom underbart! Så känslan av att stanna inne ytterligare 2h för att träna var ju inte så lockande. Men det blev så ja körde ändå, vart dock ett mkt kort pass, körde ju bara triceps.

*Kickbacks 12x3
*Sittande dips 15x3
*Extensions bakom huvudet 12x3
*Press i kabel 12x3

 Vilken jäla FET triceps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar