torsdag 9 augusti 2012

POLE

Ojjojojoj!
Sist jag körde pole var mer än evigheter sen, ännu längre sen jag gick kurs och tränade regelbundet. Så det är ju givet att man känner sug nu å då. Men när man ha massa andra saker, så får man tyvärr lov å prioritera.

För någon vecka sen satte jag upp den här spegelväggen. Faktiskt helt själv, J hjälpte bara till med å slå in de sista spikarna, så jag är jävligt stolt! Den som finner något fel kan döden dö en död, för JAG höll fan på dö innan jag fick upp skiten. Heint lätt ska ja då säg!
Och så var Sandra-rummet fullbordat!

Iaf, så vart jag sjuukt sugen på att träna och så har ju Polefit flyttat till en ny studio, hade bara sett bilder, så jag kände ju att nu var det dagt för OP. Hakade på en supertaggad Nina dit och körde. Å till min stora förvåning satte jag faktiskt Handspring! Ja, såklart att den ska snyggas till, har ju knappt hunne träna på den! Men att ja kom upp dit är ju helt otroligt. Jag ha ju provat tidigare (såklart, vem har inte?) men kommit med fötterna typ en halvmeter, så inte så konstigt man tänker att det är ouppnåeligt. Men som de sägs:
Plötsligt händer det!
Så nu med en massa tips från Sara, ska jag bara träna,träna,träna!

1 kommentar: