söndag 30 september 2012

Träning

Tyckte jag var rätt duktig som steg upp en timme tidigare för att gå ut med Stefan och Josefins hund Tesko imorse. Började jobbet 7.15, så de går knappt att föreställa sig hur tidigt ja va uppe! Men de va så mysigt :) och så motiverande!

Nu när jag har haft ont i halsen har jag inte tränat något alls. Någon liten promenad här å där, men bara för att inte riskera att de ska bli ännu mer långdraget än de vart, så har jag skippat precis allt. Så det har ju kliat hyfsat!! Å nu är jag äntligen på G!

Tänkte starta igång på gymmet imorgon måndag, men som vanligt; varför börja imorgon när man kan börja nu? Så ett litet magpass fick de bli med uppvärmning irrvarv runt i lägenheten i sökandet efter den försvunna telefonen i ca 20 min.. Den hittades förövrigt på en mkt hög hylla :p höhehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar