fredag 28 september 2012

I'm baack

Det är ju alltid lite spännande när man pga jädrans förkylning varit borta från pumpen 2 v minst å alldeles för länge!! Kommer man orka alla benböj? eller viker ja ihop mig efter andra setet? Kom ja ihåg allt nu? Fan, va kommer efter bottenhalvorna? Träningsvärken dagen efter brukar vara olidlig. Ja, mkt snurrar i skallen.

Då möter man deltagarna och plötsligt är all oro borta. Därför älskar jag mitt jobb!

Efter passet kan man le lite åt sig själv för att ha tänkt som man gjorde tidigare. Vad är de värsta som kan hända lixom? A, ja glömde att man skulle vänta en takt till innan powerpressen. Haha!

Den absolut bästa känslan är ju när man är mkt väl förberedd inför ett pass. Men ibland får man tänka att man inte är mer än mänsklig. Huvudsaken är att jag bjuder mina deltagare på ett underhållande och roligt pass som de vill komma tillbaka till!

Lite nya kläder på det skadar ju aldrig heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar