torsdag 22 augusti 2013

Börja om igen

Det är helt underbart att ha sommar och semester. De dagar man bara får vara, vill man gå upp och vara hurtig då är man det. Vill man ligga kvar i sängen hela dagen då gör man det. Vill man bara äta godis gör man det. Och jag tycker man ska få göra det, verkligen unna sig att vara ledig. För att sedan har man ett helt år kvar till nästa sommar och semester. Det som dock är negativt med detta är att när man sedan kommer tillbaka till lunken, så känns det gaaanska jobbigt att börja om igen, träning, äta ordentligt, sömn, jobb osv.

Jag blev dyngförkyld efter Stockholmsresan, det satt i sig i nästan 3 veckor och tro inte det bara var någon lite skitsnuva, nej, jag hosta å kraxa å en gång kräkte mig igenom dessa veckor. Jag hade faktiskt planerat att vara hyfsat aktiv på semestern, men det sket sig när sommarförkylningen kom igång. Å andra sidan fick jag verkligen vila upp mig och ta det riktigt lugnt! Fast det är ju när man ska börja komma igång igen, he tuuuungt! Träningsvärk överallt och svag är man ju, riktigt svag. Men det är bara att bita ihop.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar