måndag 12 augusti 2013

Update

Hehe.........................

Det brukar gå bra för mig att hålla i skrivandet av bloggar. Den ena efter den andra bara dör ut efter ett tag. Men jag antar att det är bra, fokusera mer på att leva livet än att bara skriva om det. Samtidigt märker jag när jag läser mina inlägg hur jävulskt inbiten jag var på att få med nästan allt jag gjort, t.ex. tränat och så. Självklart inte för att visa folk hur duktig jag var, (ba lite ;) ) utan för att förhoppningsvis själv få se tydliga resultat.

Perioden från årssiftet fram till semestern har varit tung, kroppen å knoppen har inte velat samarbeta med varandra, så jag tog en paus från gruppträningen i slutet av våren. I början av juni for jag en vecka till Kreta med mamma å brorsan, jobbade knappt 2 veckor, sedan for jag och några polare till Amsterdan, vidare till Berlin, sen hem en vecka för att sedan sticka till Sthlm å se Maiden och efter det hade jag och Johan 2 veckor bara för oss själv att göra precis vad vi ville. Det är vad jag kallar semester! Så nu när jag är tillbaka på jobbet, känns livet lätt, skönt, härligt, underbart.. ja helt fantastiskt! Känner mig som en ny människa efter att ha fått vara ledig på riktigt, det behövdes kan jag lova!


Ser framemot höstens aktiviteter, kommer vara ute i skogen mkt nu när jakten sätter igång och jag kommer vara ledig mkt på helgen. Känns riiiktigt roligt!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar