lördag 28 april 2012

Frisk?

Jag körde SH'BAM för klassen i torsdags och det var sååå roligt! Körde på hårt och de var riktigt duktiga! Hade otroligt kul :)
När vi hade kört klart nös jag 2 ggr, vilket är ovanligt för att vara jag. Efter det var de kört..

Snore ba rann (fresh..), magen skrek, näsan klia som satan å kändes 4 ggr så stor som vanligt. Jag vart DYNGförkyld på 5 sekunder. Sen vart de bara värre och värre. Huvudet sku sprängas när som helst och jag kände mig febrig. Klassen sa att jag int alls såg nå kry ut. Kände mig nog värre än vad de såg ut, trots att de tyckte att ja sku hem å vila.

Hade bestämt med en tjej på IKSU att jag skulle teama med henne samma kväll. Därför kändes det perfekt att få träna på klassen på dagen. Men när detta nu hände av nån konstig anledning så fick jag lov att avboka det. Jag mådde skit och värre vart det hela tiden. Jag hade tänkt att jag skulle skippa fredagslektionerna, men eftersom jag skulle hålla i en kommunikationslekiton, så var jag ju tvungen att fara ändå. Eftersom jag kände mig febrig dessutom tog jag tempen. 36,7.. alltså inte ens i närheten till feber. Skumt!

Dagen efter mådde jag dock bättre. Höll i lektionen, vilket kändes väldigt bra trots allt!

Jag hade bokat in en klipptid på eftermiddagen, så for och klippte mig när jag kom till stan.
Såhär vart resultatet. Jättenöjd!
Efter det var förkyldningen som bortblåst och jag mådde jättebra igen! Jag var orolig att jag skulle behöva snyta mig 100 ggr under tiden jag klippte håret, men faktiskt inte.

STYRKAN SITTER I HÅRET!

Solen hade äntligen börjat skina och jag mådde hur bra som helst. Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar