lördag 28 april 2012

Pole

ÅÅH!
I fredags hade jag en lektion för klassen som handlade om Polefit. Tyckte själv att det gick riktigt bra att hålla den och lyckades locka några att vilja prova på. Men jag tror att den som vart mest taggad var jag själv! För jag kände min saknad till studion och stången, så jag fick bara lov att följa med på ett OP-pass. Det var ju verkligen hur längesen som helst jag körde sist och tyvär tappar man väldigt fort om man inte underhåller vilket jag inte har gjort. Här är lite bilder från dagens träning:
Första gången jag testar en butterfly på riktigt! Klarade det hyfsat, är väl benet som skulle kunna förbättras. Tuusen tack för tipsen Nina!


Butterfly

Försökte mig på en halvflagga. Som vanligt går de skitbra första gången jag provar och sen kasst när de bli korttime!

Teddy. Brääzarn..

Vi försökte oss även på lite partrix!
He gick väl sådär..


Klättra å klamra!
Men tillslut satt den. Slutpose! YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar