fredag 7 december 2012

Skrana

Ha varit hos Dempa ikväll som fyllde 21 igår. Med en massa fika å goeste sällskape så är man rätt nöjd nu. Huvva sikka goa kaker Linnea bakat! Kändes som man skulle rulla hem.

Medans ja inte haft nått å göra så hittade jag den här videon på youtube, jag trodde ja sku dö när ja såg an..!


Hahahha så jäääla roligt med skrana, men satan va man kan slå ihjäl sig. Men sugen vart ja iaf på att ge mig ut i snön å leka, men just nu ha ja ingen å leka med.. Så he få bli en annan dag ;P tihi!

Shit, vad förslöad jag blivit efter sjukan känns de som. Låg ju hemma förra tisdan å spydde upp magen å efter de var de som att kroppen inte återhämtade sig riktigt. Tog lång tid innan ja ville äta ordentligt, och då ville jag inte träna heller. Så nu när ja börja äta normalt så är ja ändå slö. Slö som fan. Men de kommer väl till sin ordning det med. Körde bodypump idag och det var tungt. Riktigt jäla roligt, men tungt. Kondisen är lite under gränsen just nu, men ja, det kommer väl också ikapp. Känner mig laddad, men svag samtidigt som stark, men omotiverad. Mkt förvirrande. Men ja, de ska väl också fixa sig.

Hahah ha ett gott skratt åt filmen! Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar